Ja. Dat kan. Er zijn twee mogelijkheden:

1. Je hebt een oude dagkaart (op voorwaarde dat die nog geldig is). Volg de instructies op de voucher op (mogelijk moet je de kaart uitprinten). Als je een e-ticket hebt dan staat er een datum op - moet je invullen bij het uitprinten - en kun je inchecken met de barcode op het ticket. Op een aantal incheckpaaltjes/poortjes staat een scan je ticket symbool. Heb je een "gewoon" kaartje dan moet je die stempelen op het station voor je vertrek.

2. Je hebt een nieuw kaartje, hier zit een chip in. Als je met NS reist moet je de dagkaart inchecken. Reis je met een andere vervoerder dan moet je de kaart afstempelen op het station.