Is het acceptabel,dat sommige vervoersmaatschappijen op hun spoorlijnen geen of slechts gesloten toiletten aan boord hebben?

Het betreft de lijnen:Arnhem-Winterswijk,Winterswijk-Zutphen,Zutphen-Apeldoorn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niets is zo vernederend als nodig naar het toilet moeten en dat niet kunnen of mogen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag!
Ik heb eens hoge nood gehad op deze lijn. Bah wat een slechte service!

Het beste antwoord

Sja, in een bus, tram of auto heb je ook geen toilet. Wat maakt een trein anders?

Dat het vervelend is ben ik met je eens. Maar niemand wil meer betalen voor treinkaartjes, en (betere) toiletten kosten nu eenmaal geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, dat is dus ook al aan de orde geweest in de tweede kamer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onacceptabel, schande is dat... Dat de reizigers dat pikken, begrijp ik niet...

Ik deed mijn behoefte voor de gesloten deur als ik er niet in zo´n gesloten wc kon komen... Ik kan toch niet de natuur van mijn lichaam ontkennen, dat wat loopt, loopt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ik maar denken dat er een rem aanliep
AWM
14 jaar geleden
Sterkte met je incontinentie.
Ja, het betreft slechts korte ritjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind een reistijd van ruim een uur niet bepaald kort.
SP-Kamerlid Emile Roemer roept verkeersminister Eurlings maandag op om de NS te verplichten de toiletten in de trein te behouden. Het plan is volgens Roemer 'bespottelijk'. "Hierdoor krijg je situaties waarbij mensen met een zwakke blaas het advies krijgen om een plastic zakje mee te nemen in de trein. Deze bezuinigingsmaatregel van de NS moet ongedaan worden gemaakt."