kan ik met de ov-chipkaart inchecken in de buurtbus?

Ik ga a.s. dinsdag reizen met de bus. ik neem eerst een gewone bus, hier kan ik inchecken met mijn ov-kaart. ik heb een Veluwe vrij abonnement. maar daarna moet ik overstappen op een buurtbus. Nou is mijn vraag of ik daar ook kan inchecken of dat ik een los kaartje kan kopen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan per plaats verschillen. voor deze buurtbussen geldt de ov-chipkaart in ieder geval wel: http://www.buurtbusveluwezoomwest.nl/tarieven.htm
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke het gaan om de 502 van vorchten naar wezep

Antwoorden (1)

Als die bus ook een ov-scan heeft kan dat gewoon met je ov kaart en hoef je geen kaartje te kopen

Toegevoegd na 43 seconden:
Met ov-scan bedoel ik het apparaat waar je je ov voor houdt zodat het geld eraf geschreven wordt