Hoeveel kost een trein reis van Cuijk naar Antwerpen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Treinreizen in België zijn veel goedkoper dan in Nederland, dus als je een treinkaartje koopt van Nederland tot net over de grens en daar in België een kaartje koopt tot Antwerpen is het veel goedkoper dan een kaartje van Cuijk naar Antwerpen... Maar ik kan je niet de exacte prijzen geven van de twee verschillende mogelijkheden, wellicht is deze tip al waardevol voor je...

Antwoorden (3)

Ga naar https://www.ns.nl/eticket/ticket en typ daar je informatie in, wil je bev 1ste klas? Vol tarief? Dagkaart etc.
Als je die informatie heb ingevuld druk je op verder en daaronder komt een groen balkje tervoorschijn met daarop: 'De prijs is.. '
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je vanaf Cuijck naar Utrecht reist en vanuit Utrecht naar Antwerpen dan is het mogelijk de prijs te bepalen.
Een enkele reis van Cuijck naar Utrecht kost € 14.30.
Van Utrecht naar Antwerpen kost een enkele reis € 56,80
Dus kom je uit op € 71,10 voor een reis van Cuijck naar Antwerpen.
Het kan vast goedkoper maar dan is het beter om ns klantenservice te bellen. Zie link. Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met korting ben je 75€ kwijt,wel een enkeltje de korting telt niet over de grens