Bij welke metro halte in Amsterdam kun je gratis parkeren?

We moeten morgen in de Arena zijn, dus als iemand een tip heeft bij welke metrohalte we kunnen parkeren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11.1K

Het beste antwoord

De tips van Stippel zijn niet echt makkelijk (zonder overstap). Mijn tip Metrohalte van der Made weg. 2 haltes van de Arena
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn gratis parkeerterreinen bij tram/bus stations:
- Spinnerij - A9, afslag Amstelveen; metro 51 naar centrum
- Gaasperplas - A9, afslag Gaasperplas; metro 53 naar centrum
- Diemen-Zuid - A10, afslag S112; metro 53 naar centrum
- Amsterdam-Zuid: deel van Buitenveldert, Tram 4 vanaf Station Rai naar centrum
- Amsterdam-Noord : gebied buiten het Buikslotermeerplein