Als ik via 9292.nl een reis plan met als bestemming Osdorp in Amsterdam is het laatste station Amsterdam Lelylaan.

Toegevoegd na 51 seconden:
Het lijkt me dan dat dit het dichstbijzijnde station is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, maar dat is dan toch nog wel een stukje lopen.
Antoni
10 jaar geleden
Dan kan je beter een tram nemen, lijkt mij zo! Die vertrekken vanaf station Amsterdam Lelylaan.
Bordensteker
10 jaar geleden
Ja, en dan heb je vanaf de tramhalte onder station Lelylaan nog keuze uit lijn 17 (komt langs Osdorpplein) en lijn 1 (gaat er ten zuiden van langs en heeft een langer traject door Osdorp); www.gvb.nl .
Als je per trein uit de richting Utrecht of Amersfoort komt, kun je zelfs overwegen om per bus van en naar het NS station onder Schiphol Centrum te reizen (afhankelijk van de bestemming of vertrekpunt binnen Osdorp). Er is een goede busverbinding tussen Schiphol en Osdorp. Het alternatief is dan trein tot Amsterdam Zuid en metrolijn 51 tot aan Lelylaan, en dan de tram.