Gelden de wachttijden bij de veerboot naar Texel ook voor voetgangers?

Op de site van de veerboot tussen Den Helder en Texel ( https://www.teso.nl/nl/ ) staan de verwachte wachttijden voor de komende maanden.

Gelden deze wachttijden ook voor voetgangers, of gelden ze alleen voor automobilisten?

Toegevoegd na 31 seconden:

Anders gezegd:
Als een automobilist en een voetganger tegelijk aankomen in de veerhaven van Den Helder, en het is zo druk dat de automobilist pas meekan met de derde veerboot na nu, mag de voetganger dan wel direct met de eerstvolgende veerboot mee, of moet die ook wachten?

Cryofiel
10 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Dat is de wachttijd voor motorvoertuigen

Toegevoegd na 7 minuten:
Dat er geen ruimte meer is voor een auto betekend natuurrijk niet dat de TESO een half lege boot laat varen als er nog voldoende (betalende) voetpassagiers mee kunnen. Er kunnen nu eenmaal veel meer passagier(+/1750) op die veerboten dan auto's (+/- 250)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Hoe kunnen wij zeker weten dat jouw stelling klopt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door zelf eens met de TESO naar Texel te gaan ;-)
Amadea
10 jaar geleden
Door de later aan het antwoord toegevoegde informatie wordt het al veel waarschijnlijker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon het juiste antwoord, plus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Yep, voetgangers mogen gewoon doorlopen.

Andere antwoorden (1)

Nee, voetgangers kunnen altijd mee, er is nooit een wachttijd.