Hoe 's avonds terug met de stopbus naar Den Bosch?

Vanaf a.s. donderdag rijden er geen treinen meer naar Den Bosch vanuit Utrecht. Tot hoe laat rijdt de stopbus (er staat tot 04:00) en waar is de nachtbus naar Den Bosch te vinden? (bij de normale bussen of?)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De bussen vind je bij de streekbussen, dat staat goed aangegeven in Utrecht, meestal rijdt de bus dezelfde tijden als de trein zou gaan, als er staat tot 04:00, dus 4 uur in de morgen zal dat wel zo zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op de reisplanner van NS staat (klik op reisdetails) bij betreffende nachtbussen: De vertreklocatie van de bussen wordt op het station aangegeven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Overigens rijden er nog wel treinen tussen Utrecht en Zaltbommel, en dan verder met aansluitend busvervoer naar Den Bosch. Maar laatste is bijv. op vrijdag om 00:26,. Nachtbussen naar Den Bosch uurdienst met (inderdaad) laatste om 04:00 uur vertrek (aldus NS-reisplanner)

Antwoorden (1)

Om 3:00 vertrekt de laatste snelbus vanuit Utrecht CS naar Den Bosch. Deze snelbus zal waarschijnlijk vanaf dezelfde plaats op Utrecht CS vertrekken als het andere treinvervangend vervoer doet als er werkzaamheden zijn (Jaarbeursplein)