"De uiteindelijke reden om de V250 uit de dienstregeling te halen was het loslaten van plaatmateriaal aan de onderzijde van de wagons door de sneeuwval die Nederland en België de afgelopen dagen teisterde.

Daar ging echter een hele serie kinderziekten aan vooraf. Diverse malen liep de trein tussen Amsterdam en Brussel vertragingen op of viel hij zelfs uit door technische storingen."

Goedkoop waren ze wel in vergelijking met producten van collega-treinbouwers.
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat wordt bedoelt met kinderziektes?
Computoon
11 jaar geleden
Kinderziektes in betekenis 2 van Van Dale:
"Moeilijkheden en gebreken die verbonden zijn aan een nieuw product (...)" Natuurlijk afgeleid van kinderziektes in de letterlijke betekenis: een reeks standaardziekten als mazelen, waterpokken en bof waar iedere nieuwe mens doorheen moet...