Heeft 9292ov altijd gelijk ?

Op de site van 9292ov staat er dat bus 302 om '17 en '37 rijdt. Maar op de site van de bus dienst (http://www.veolia-transport.nl/brabant/_meta/documenten/Nieuw-2013-Efteling-121026.pdf) staat dat de bus rijdt om '18 en '48. Welke is dan juist ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kijk je goed naar de dagen in het weekend en doordeweeks? Het is wel logisch als een bus elk half uur rijdt als die maar 2x in het uur gaat dus 17 en 37 klinkt niet logisch.

En nee, 9292ov heeft niet altijd gelijk, er kunnen foutjes inzitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9292 is afhankelijk van de openbare gegevens van vervoerders. Ze zullen daarom niet altijd up-2-date zijn. (Merkte ik dagelijks [Achterhoek]).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze hebben zeker niet altijd gelijk.
Ik heb eens op een buslijn staan te wachten die helemaal niet (meer) bestond...