Waar activieer ik mijn studenten OVchipkaart?

Ik heb een tijdje geleden mijn OV studenten Chipkaart gekregen.
Paar weken geleden heb ik ook bericht gekregen dat ik de kaart moet activeren.
Waar dien ik de kaart de activeren, gaat dit op elk station, of moet dit op een postkantoor ofzo?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Activeren doe je bij een ophaalautomaat. Ophaalautomaten staan bijvoorbeeld in tabaksspeciaalzaken en in supermarkten. Op ov-chipkaart.nl vind je de locatie van de dichtstbijzijnde ophaalautomaat (zoek naar een ophaalautomaat, niet naar een oplaadautomaat).