Kinderen tot en met drie jaar reizen gratis, mits voor hen geen zitplaats nodig is.

Toegevoegd na 3 minuten:
Alleen moet je er in de bus rekening mee houden dat wanneer er geen plaats in op het balkon je de buggy in moet klappen en het kind op schoot nemen.

Maar tot vier jaar reizen kinderen gratis mee, dus hoef je niet bij te betalen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een buggy neem je toch veel plek in?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een speciale plek waar je de buggy neer kunt zetten, er is een soort inham in de bus tussen de lage grond en het opstapje in de bus zegmaar speciaal voor buggy's en rolstoelgebruikers.