Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kom ik van huizen naar utrecht?

Ik heb een weg gevonden via via met veel overstappen en lopen. ik kon niets anders vinden jammer genoeg.

maar er staat bij 9292ov.nl dat vol tarief 7,7 is.

maar kan ik met een studenten ov-kaart waar geen bestelling opstaat. maar waar ik wel geld op gezet heb
ook mee in de bus reizen ?
niet dat ik een kaartje moet kopen voor de trein.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
952

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je zou met de bus vanuit huizen naar hilversum station kunnen en daarna de trein naar utrecht centraal.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar je moet dan van utrecht centraal naar Heidelberglaan 7, Utrecht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat betekend ook weer van huizen naar hilversum / van hilversum naar utrecht / van utrecht naar specifiek adres.
ronron1212
11 jaar geleden
zie link
http://9292.nl/reisadvies/station-utrecht-centraal/utrecht_bushalte-heidelberglaan/vertrek/2012-08-23T1940
ronron1212
11 jaar geleden
Ja dat je een keer met de bus dan trein en dan bus moet is niet heel bijzonder met het openbaarvervoer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
neej dat klopt. vervelend en het kost best veel
maar kan ik met trein gewoon met mijn ov kaart? (staat geen bestelling op) ik ga er zo straks geld opzetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ga nu van school / naar bushalte school
bushalte school / utrecht centraal
utrecht centraal / hilversum sportpark
hilversum sportpark / huizen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou ook even naar deze link kijken:
http://9292.nl/reisadvies/huizen_huizen/utrecht_bushalte-heidelberglaan/vertrek/2012-08-24T1430

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding