kunnen alle internationale verbindingen van nmbs België on line worden geboekt?

Toegevoegd na 4 uur:
ik wil een verbinding boeken naar Eitorf, maar naar verluidt zou dit niet lukken online en moet ik hiervoor naar het station.
nu krijg ik die website van nmbs niet open om één of andere reden...(er komt steeds de melding "geheugen is vol") dus kan het niet checken

11 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat ik van de NS (Nederland) weet is dat ze enkel tickets naar de grote Duitse steden verkopen. De keuze mogelijkheden van de NMBS weet ik niet. Wel weet ik dat je je kaartje op de site van Deutsche bahn kan kopen. Waarschijnlijk wel enkel van af de grotere Belgische steden. De site van Deutsche Bahn spreekt gewoon Nederlands.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
heel goed om weten : de DB-site is super gewoon. daar kunnen ze bij NMBS nog wel iets van leren!