hoe kan ik reizen met bus of tram zonder OV chipkaart ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Amadea
11 jaar geleden
In welke stad? In het noorden, oosten en zuiden kan je nog kaartjes kopen. Alleen in het westen vrijwel niet meer.
Cryofiel
11 jaar geleden
Word buschauffeur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@cryofiel: 10 punten voor jou

Antwoorden (2)

er worden nog gewone kaartjes verkocht, gewoon even vragen aan de bestuurder van tram/bus of conducteur !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de bussen en trams kun je nog steeds gewoon kaartjes kopen bij de chauffeur je moet niet denken dat je hem stoort ofzo het hoord ook bij zijn vak dat je heb vragen stelt maar het is toch wel een stuk handiger om een ov kaart te kopen dit maakt reizen met de bus en tram echt een stuk makkelijker en je kan hem altijd opladen.