Rijden er vandaag bussen en trams in Den Haag?

En rijdt de randstadrail en de treinen van Zoetermeer weer naar Den Haag? Waar kan ik voortaan dit soort info. Vinden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Volgens 9292ov.nl is er in de grote steden beperkt vervoer: er zullen dus wel bussen rijden, maar zeer onregelmatig. Ik zou alleen voor de bus kiezen als je niet anders kan. Als antwoord op je vraag 'Waar kan ik dit soort informatie voortaan vinden': op www.9292ov.nl. Ik heb de informatie over de bussen van vandaag die op deze website stond even voor je gekopieerd: --------------------------------------------------------------- Landelijk: bus, metro, tram connexxion, veolia, ret, htm, gvb, hermes, gvu, novio, arriva, qbuzz, tcr, syntus Geldigheid: prognose 21-12-09, 23.59 uur Modaliteiten: bus, metro, tram Maatschappijen: connexxion, veolia, ret, htm, gvb, hermes, gvu, novio, arriva, qbuzz, tcr, syntus Oorzaak: gladheid Gevolg: minder vervoer Advies: grote steden: beperkt vervoer gvu: rijdt niet syntus: gaat opstarten vanaf 12.00 uur veolia limburg rijdt voorlopig. qbuzz start langzaam op. qbuzz rijdt niet in krimpen, zevenhuizen, maasdijk breng: start 10.30 langzaam op.

Bronnen:
http://www.9292ov.nl

Nou, Vergeet het maar Randtadrail/trein/bussen rijden niet meer. In denhaag denk ik wel dat de tram nog wel rijd.

Bronnen:
stad-genoot.

www.ov9292.nl

nee vandaag niet.

Of ze vandaag rijden weet ik niet. Als dat wel zo is, zal er zeker veel vertraging zijn. Voor alle info over het ov in den haag zie bron

Bronnen:
www.htm.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100