Rijden er vandaag bussen en trams in Den Haag?

En rijdt de randstadrail en de treinen van Zoetermeer weer naar Den Haag? Waar kan ik voortaan dit soort info. Vinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.9K

Het beste antwoord

Volgens 9292ov.nl is er in de grote steden beperkt vervoer: er zullen dus wel bussen rijden, maar zeer onregelmatig. Ik zou alleen voor de bus kiezen als je niet anders kan. Als antwoord op je vraag 'Waar kan ik dit soort informatie voortaan vinden': op www.9292ov.nl.

Ik heb de informatie over de bussen van vandaag die op deze website stond even voor je gekopieerd:

---------------------------------------------------------------
Landelijk: bus, metro, tram connexxion, veolia, ret, htm, gvb, hermes, gvu, novio, arriva, qbuzz, tcr, syntus

Geldigheid: prognose 21-12-09, 23.59 uur

Modaliteiten: bus, metro, tram

Maatschappijen: connexxion, veolia, ret, htm, gvb, hermes, gvu, novio, arriva, qbuzz, tcr, syntus

Oorzaak: gladheid

Gevolg: minder vervoer

Advies: grote steden: beperkt vervoer gvu: rijdt niet syntus: gaat opstarten vanaf 12.00 uur veolia limburg rijdt voorlopig. qbuzz start langzaam op. qbuzz rijdt niet in krimpen, zevenhuizen, maasdijk breng: start 10.30 langzaam op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nou,

Vergeet het maar Randtadrail/trein/bussen rijden niet meer.

In denhaag denk ik wel dat de tram nog wel rijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.ov9292.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee vandaag niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of ze vandaag rijden weet ik niet. Als dat wel zo is, zal er zeker veel vertraging zijn. Voor alle info over het ov in den haag zie bron
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bussen en trams rijden zeker in Den Haag van de HTM.
Je kunt kijken bij HTM/routeplanner op de site daar kun je alle info vinden.