Kan iemand mij vertellen of je de NS-dagkaarten die je bij Blokker kunt kopen kunt upgraden naar 1e klasse?

Er staat bij de voorwaarden wel dat het voor de 2e klasse is, maar misschien weet iemand wel of er toch een mogelijkheid is?

Zie: http://www.folder.blokker.nl/Week45_pagina44.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Nee dat kan niet, in ieder geval niet bij blokker zelf! Wellicht bij het NS station wel, maar dan kun je waarschijnlijk beter meteen daar een 1e klas dagkaart kopen, scheelt een ritje blokker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, je kunt op het station gewoon bij de kaartautomaat (bij 'overige producten' of zoiets, links onder in het beginscherm) een overgangsbewijs van tweede naar eerste klas kopen. Van de opties die er zijn, kies je dan 'dagkaart'.

Als je een kortingskaart hebt: er is ook een versie met 40% korting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dit kan!

Druk op 'Overige kaartjes', 'Overgang 2-1 dagkaart' en je kunt aangeven of je een kortingskaart hebt, wanneer je wilt, hoeveel kaartjes je wilt en hoe je wilt betalen.

Wil je vooraf oefenen? Kijk dan bij de bron, dit is een online kaartjesautomaat.