Hoe kan ik zaterdag het goedkoopst met de trein naar Groningen?

Ik wil zaterdag naar Groningen met de trein. Nu vraag ik me af hoe ik daar het goedkoopst kom. Waarschijnlijk met een dagkaart, maar waar kan ik die het beste kopen... Hema, kruidvat, blokker etc? Nou las ik bij 1 van de voorwaarden dat het gaat om personen van af 18 jaar, dat ben ik nog niet. Wordt hier streng op gecontroleerd of waar is het niet nodig om 18 te zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou zeggen: haast je voor deze aanbieding van Blokker, nog geldig t/m 16 juni:

"•De Dagkaart is geldig van 4 juni t/m 12 augustus 2012.
•Eén dag geldig voor 1 persoon in de 2e klas.
•De Dagkaart is geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, zaterdag, zondag
•Geldig in de treinen van NS, Arriva, Connexxion,
Syntus en Veolia. Met toeslag geldig in Fyra- en ICE-International.
•Niet geldig in Thalys-treinen.
•Geen restitutie of omwisseling mogelijk.
•De Dagkaart is te koop van 31 mei t/m 16 juni 2012 in de winkel en op blokker.nl"

en veel voordeliger dan de dagkaart (euro 48,00) rechtstreeks via NS, zelfs voordeliger dan de dagkaart met 40% korting via NS (euro 28,80)

Zie ook www.blokker.nl

Toegevoegd na 55 seconden:
Het is wat, de prijs vergeten:-)

Euro 16.- dus.

Toegevoegd na 56 seconden:
Het is wat, de prijs vergeten:-)

Euro 16.- dus.
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de Blokker op dit moment
heeft Dagkaarten voor 16 euro mag jij met de trein de hele dag