Als je voor 1 keer met de trein gaat heen en terug. Moet je dan een ov chipkaart persee kopen?

Ik wil volgende week vrijdag met de trein naar de dappermarkt, maar ik wil met de trein. Ik weet niet of ik een OV-chipkaart nodig heb voor 1 keer heen en weer te reizen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je kunt nog gewoon een kaartje uit de automaat kopen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Treinkaartjes blijven in ieder geval tot het eind van 2012 verkrijgbaar, ook kun je een treinkaartje downloaden en uitprinten via ns.nl.
In de tram en de bus heb je wèl een OV-chipkaart nodig, je kunt een éénmalige bij de bestuurder kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee je kan nog gewoon een kaartje kopen voor de trein.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, je kunt gewoon nog papieren kaartjes kopen uit de automaten op het station. Misschien nog makkelijker is een e-ticket. Die ontvang je na betaling op je P.C. en print je uit. Dappermarkt is 5 minuutjes wandelen vanaf het station. Ik dacht Muiderpoort, maar dat moet je even opzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gewoon ticket bestaat ook nog. Je kan het in het station uitprinten en betalen, of aan het loket, ofwel op internet. www.ns.nl
Voor België www.nmbs.be