Ik wil graag een busabbonement hebben voor de sneldienst tussen Zwolle en Apeldoorn. Waar kan ik de prijs vinden en deze bestellen? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ha, die KessieUsKlee;

Ga naar de site 9292.nl, selecteer de reis en kies als enige vervoersoptie de bus. Ga bij dat reisadvies naar de prijsinformatie en met een paar klikken heb je alle info die je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bus wordt gereden door Syntus. Kijk dus op syntus.nl om de mogelijkheden voor het kopen van een abonnement te bekijken. Succes!