Busschauffeurs,die komen ook met alle groepen mensen in aan raking.

Mijn man is buschauffer,maar waarom worden deze m/v niet ingeet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vond het wel relevant om dit antwoord ook bij deze vraag te zetten,,,

Het feit dat er over risicogroepen gesproken word snap ik al niet zo goed, we vallen allemaal onder een risicogroep is het niet voor je gezondheid, je naaste, dan wel voor de economie, europa is bang dat in december/januari de Economie instort door alle ziekteverzuimen, van dus de gezonde hardwerkende die NIET tot de risicogroep mee gerekend zijn, die geen vaccinatie hebben gehad en dus wel ziek zijn geworden.. En hoe zit het met de ondernemers die een eenmanszaak runnen, keihard werken en eigenlijk niet ziek mogen worden omdat hun inkomen daardoor in gevaar loopt? Vind dat ook wel een risicogroep.. en gezond of niet, er zijn veel mensen die een aandoening hebben zonder ervan af te weten.. hart, longen etc.. en ziek worden kan je altijd dat weet ik, maar vind dit net even iets anders. Het gaat hier vooral om de keuze!

Zorg gewoon dat iedereen die dat wilt en erom vraagt de mogelijkheid krijgt ingeent te kunnen worden.

Al krijg je alleen maar de vrijheid daarin een keuze te hebben, jou lijf jou leven toch?!! toch wordt er voor je beslist en daar wordt NL niet blij van..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als de weerstand van je man goed is, is het helemaal niet nodig om ingeent te worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het niet nodig is... Als dat wel van levensbelang zou zijn, dan zouden ze dat wel doen, vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het niet nodig is. Als je zo redeneert kan je de halve bevolking namelijk gaan inenten. De enige 'beroepsgroep' die word ingeent is de zorg, en dit is omdat die vaak al met zwakkere mensen werken, en het dan niet moeten overdragen. Daarnaast is het ook niet fijn al 40% ofzo, van het zorgpersoneel ziek thuis zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze raken ze toch niet aan?

Elk mens komt met anderen in aanraking. Zo is elk mens een risicofactor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het zo bekijkt zou iedereeen gevaccineerd moeten worden. Iedereen komt namelijk wel in contact met elkaar.
Alleen mensen die een lage weerstand hebben of met mensen te maken hebben met een lage weerstand worden tot nu toe gevaccineerd. Iedereen lijkt zo bang voor de mexicaanse griep. Terwijl bij elke griepgolf doden vallen. Deze griep is daar niet anders in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie mijn vraag van een tijdje terug:
http://www.goeievraag.nl/vraag/vaccinatie-mexicaanse-griep.27834