Ja. Met trein 51.

http://www.carlberry.co.uk/rfnshowr.asp?RN=BR051E

Information about Cross Country Trains's train service number 51 from Gatwick Airport to Manchester.
Train 51 Gatwick Airport - Redhill - Guildford - Reading - Oxford - Banbury - Leamington Spa - Birmingham - Wolverhampton - Stafford - Stoke on Trent - Macclesfield - Stockport - Manchester

Toegevoegd na 4 dagen:
omdat mijn antwoord in twijfel wordt getrokken: Hier kan je hem boeken: http://www.buytickets.crosscountrytrains.co.uk/combinedmatrix.aspx?Command=TimeTable, 53 pond enkele reis als je vandaag zou gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kan geen rechtstreekse treinen vinden! Die lijn 51 is op de site van de treinmaatschappij niet te vinden.
Helaas zal je 2 keer moeten overstappen in Londen.
In het Verenigd Koninkrijk zijn lange afstand kaartjes gekocht op de dag van vertrek veel duurder dan kaartjes uit de voorverkoop. Koop dus je kaartje op internet( zie link)

Maar waarom vlieg je niet rechtstreeks op Manchester? Easyjet brengt je daar voor een paar tientjes

Toegevoegd na 40 minuten:
Ben nog even wezen zoeken. Alle routeplanners sturen je in de dure airporttrain, maar er is een goedkopere en snellere optie. Neem vanaf Gatwick airport de 'First Capital Train' naar Londen St Pancras station. Kaartje kan je gewoon op het station kopen.

Vanaf St Pancras naar Euston Station is 20 minuten lopen of 1 halte met de metro.

Koop bij Virgin Trains ( in de voorverkoop) je kaartje Londen Euston - Manchester

Succes,