Kan je met anonieme OVchipkaart van de NS reizen met de Amsterdamse tram?

Ik ga waarschijnlijk zaterdag vanaf A'dam Sloten naar Museumplein met de tram. Maar de OV Chipkaart is volgens mij verplicht? Kan ik bij de NS gewoon een anonieme chipkaart kopen, en die bij de kaartautomaat opladen met een leuk bedrag van 10 euro ofzo?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je anonieme chipkaart kan overal worden gebruikt waar de OV-chipkaart is ongevoerd. Je kunt de chipkaart gebruiken in de hele Randstad (behalve Den Haag), Friesland en de regio Arnhem-Nijmegen

Toegevoegd na 3 uur:
ongevoerd=ingevoerd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor, je kunt daar gewoon reizen met een anonieme chipkaart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk, geen probleem, waarom niet?