Hoe kan na gebruik van de plaszak (NS) de inhoud veranderen in een gel en waar laat je dat dan ?

De NS wil in sprintertreinen de plaszak introduceren bij afwezigheid van toiletten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (3)

Er zit onder in de zak een speciale stof, bij het urineren verandert die stof de urine in een hardere massa. Ik vermoed, dat er in de ruimte waar je kan plassen (de lege cabine van de machinist) wel speciale afvalbakken komen te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De "NS gaat er alvast van uit dat alles volledig in de soep draait zodra er blaadjes & sneeuwvlokken vallen. Maar nu kunnen gestrande reizigers wel gewoon zeiken in de trein."" Tinkelforenzen kunnen voortaan terecht in één van de bestuurderscabines en omdat het zakje afsluitbaar & afbreekbaar is, kunnen volle zakken op ingesneeuwde wissels gelegd worden om ze te ontdooien."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zielig dat je wel mijn min kan vinden, en niet de plus van de vraagsteller, en waarschijnlijk ook niet naar bovenstaand antwoord. BAH...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb (vraagsteller) geen min gegeven...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kan je je ook niet aangesproken voelen. En ook al was het zo, de plus van mij, voor je vraag, blijft gewoon staan ;-)
Die plaszakken zijn op zichzelf niks nieuws.

Ik had ze altijd al bij me op kampeerreizen in Spanje bijvoorbeeld, voor als er te weinig bosjes zijn om achter te plassen.

http://www.careplusshop.eu/product/care-plus-travel-john-plaszak/21787/

De plas verandert in een harde brok, die in het zakje zit en niet meer gaat lekken.
Dus kun je zakje en inhoud gewoon in je tas stoppen en ergens deponeren in een afvalbak.