rijden er s nachts treinen van schiphol naar utrecht cs ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.9292ov.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gedurende de nacht rijdt er ieder uur een nachttrein van Schiphol naar Utrecht en visa versa.
http://www.schiphol.nl/Reizigers/VanNaarSchiphol/OpenbaarVervoer/TreinBinnenland1.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze reactie was als antwoord bedoeld. Dus alsnog gepost als antwoord.

Het beste antwoord

Doordeweeks elk uur
Uit beide richtingen na 4 uur meer treinen door ochtendspits en in het weekend ook elk uur in beide richtingen en na 4:00 meerdere treinen
Bij beide richtingen bij werkzaamheden is de dienstregeling gewijzigd. Voor meer info op NS.nl daar kunt u zien
waar werkzaamheden zijn
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat doen ze, kijk maar op ns.nl en dan routeplanner, Kijk ook naar de screenshots die ik gemaakt heb hieronder.
Je ziet links op de pagina ook andere tijden dat ze gaan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gedurende de nacht rijdt er ieder uur een nachttrein van Schiphol naar Utrecht en visa versa.

http://www.schiphol.nl/Reizigers/VanNaarSchiphol/OpenbaarVervoer/TreinBinnenland1.htm