Hoe kan ik het voordeligst reizen Bergen op Zoom-Amsterdam?

Hoe kan ik het voordeligst reizen Bergen op Zoom-Amsterdam

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met de NS Spoordeelweken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Liften al is dat niet altijd de meest veilige methode.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het allervoordeligste is met iemand meereizen.
Vraag of iemand je wil brengen, daar moet diegene dan maar net zin in hebben maar misschien kun je er een klusje tegenover stellen. Stel bijvoorbeeld voor dat je de auto uitgebreid zal poetsen en wassen in ruil voor een lift naar Amsterdam.
Liften is ook een optie maar staat niet bekend om zijn veiligheid.
Misschien heb je een buurman o.i.d. die in Amsterdam werkt? Vraag dan of je mee mag rijden.

De andere optie is het openbaar vervoer, dat kost je dan circa 20 euro. Niet bepaald voordelig maar dan kom je er zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met kortingskaart van HEMa of Blokker of kruidvat.
Als je ze zelf niet hebt kun je op marktplaats kijken. Vooral tegen het einde van de actie staan die daar te koop