Ik heb 4 treintickets van de spoorvoordeelweken .Ik ben alleenstaand Ik kan zo dus niet alleen gratis Bergen op Zoom Amsterdam reizen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

In mijn boekje van de voordeelweken zit maar 1 ticket (NS-meereiskaart).
Dus gratis reizen voor een alleengaande is er niet bij.
De andere zijn 2 overgangs 2-1 dagkaarten en een railrunnerkaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schiet eens een andere reiziger aan bij de automaat. Als die een aardig stuk jouw kant op moet, bijvoorbeeld Leiden, dan kun je samen het kaartje Bergen op Zoom-Leiden delen. Dan hoef je zelf alleen nog maar een kaartje Leiden-Amsterdam te kopen (dat kan direct op Bergen op Zoom al).