Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Gewoon naar de dichtstbijzijnde ovchipkaart-oplader gaan.
Daar kan je ook zien wat je saldo is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op stations staan apparaten waar je je OV-chipkaart kunt opwaarderen. Op dit apparaat kun je ook je saldo bekijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook kan je naar een automaat lopen waar je treinkaartjes koopt. Hier zit rechtsonder een vlak waar Ov-chipkaart op staat (onder het pin-gedeelte).
Wanneer je je chipkaart daar overheen haalt komt in het scherm je saldo te staan. Hier kan je hem ook opladen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de website van ov-chipkaart kan je een account aanmaken met jou kaart nummer en zo kan je je chipkaart opladen en de saldo checken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Ja, ik had al een vergelijkbaar antwoord geschreven, maar toen ik mijn eigen saldo (en reizen) ging checken, ontdekte ik wat ik eigenlijk al wist: de informatie die op de site staat is niet actueel. Je kunt er dus niet je huidige saldo op terugvinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de website loopt het saldo een week achter. Bij de automaten is het actueel.
Voor een iPhone kan je de app "OV-Chipstatus" aanschaffen in de AppStore voor 79 cent. Met deze app kun je continu actief je saldo in de gaten houden. Of deze app ook voor Android toestellen beschikbaar is weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding