Wat zijn de mogelijkheden van een maandtraject kaart tussen Enschede > Duitsland (Ahaus)

Sinds kort ben ik met m'n vriendin naar Duitsland verhuist. Lekker goedkoop en mooi landelijk.
Maar ik rij nog wel elke dag naar Enschede voor m'n werk (met de auto). Maar het zou mooi zijn als ik ook met de trein zou kunnen. Ik werk en woon namelijk dicht bij het station.

Mijn vraag dus ook:"Wat zijn de mogelijkheden voor een maandtrajectkaart oid tussen Enschede en Ahaus (Duitsland)"

Het is een lastig onderwerp en ik heb er nog weinig over kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op onderstaande pdf staat een (duits) servicenummer over het münsterland tarief

Daar moeten ze je zeker kunnen helpen

Toegevoegd na 2 minuten:
Volgens mij is Enschede voor de Duitse Bahn ook een Duits Station. Dus ik kan me niet voorstellen dat daar geen Duits Abonnement voor te kopen is