Reizen op saldo met NS Jaartrajectkaart ?

Is het al mogelijk de NS jaartrajectkaart te gebruiken voor reizen op saldo? En houdt die dan bij het tarief rekening met een eventueel deeltraject waarvoor het abonnement al geldt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is helaas nog steeds niet mogelijk. Ik zou dit ook graag willen doen, ik heb zelf ook een jaartrajectkaart maar zowel de klantenservice als de website van de ns geven aan dat je met een jaarabonnement nog niet op saldo bij de ns kan reizen.

Op saldo reizen bij andere vervoerders is al wel mogelijk met een ns jaartrajectkaart (bus/tram/metro)

Toegevoegd na 10 minuten:
Als je zones bij je jaartrajectkaart hebt zitten, dan word daar rekening mee gehouden (als het goed gaat) in het stad/streek vervoer (bus/tram/metro). Reis je iets verder, dan word er voor het laatste gedeelte geld ingehouden voor het gedeelte van de reis buiten de zones.

Reizen op saldo is mogelijk in de bus/tram/metro, maar nog niet mogelijk bij de NS zelf.