Jazeker, ook wel "Tyfoon" genoemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, héééél hard!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, verschrikkelijk hard. Laatst fietste ik lang een spoor, en iemand liep net naast het spoor. En die trein toeterde dus. AU.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor! Als je dat soort toeter op je auto zou hebben, dwing je daarmee echt respect af...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, dat heb ik vandaag nog meegemaakt. Na het toeteren zag ik 3 konijnen wegrennen: die hebben het dus gelukkig wel gehaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, ik hoor het regelmatig als er een trein achter onze tuin passeert! :°O
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, en je hebt zelfs mensen die verschillende treintoetergeluiden verzamelen en daar dan een filmpje van maken waar ze zo trots op zijn dat ze het op youtube zetten. ;-)