Je OV-chipkaart is altijd geldig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reist u op saldo met uw OV-chipkaart?
Dan reist u niet gratis of met korting op feestdagen.

Voor bepaalde reisproducten (zoals bijvoorbeeld weekendretour) gelden wel speciale voorwaarden tijdens de feestdagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je OV-chipkaart is een betaalmiddel en dus altijd geldig, mits er voldoende saldo op staat. Voor een OV-studentenkaart geldt het kortingstarief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, dit is geen probleem! Hou er wel rekening mee, dat als je een speciale chipkaart hebt met weekend- of weekkorting dat deze korting niet altijd opgaat.
Maar je kan er gewoon mee reizen, volgens het feestdagen-tijdschema.