Hoeveel mensen kunnen er op een week ov in het weekend mee inclusief jezelf?

Ik had een vraag. Ik heb een week ov, nu wil ik in het weekend (morgen) gaan reizen. We zijn in totaal met 4 mensen, is het mogelijk dan 4 kaartjes met 40% korting te halen en mijn ov als bewijs? Of is het totaal aantal inclusief mij 3 personen? En moet ik hiervoor saldo op me ov zetten of kan ik ook gewoon een kaartje halen?

Ik heb op de ns site gekeken maar daar vond ik het niet direct, hopelijk weet iemand het hier.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hee, je mag 3 personen met korting meenemen. Jijzelf kan gewoon je ov tonen en 3 anderen kunnen gewoon een kaartje met 40% korting halen