Hoe kun je goedkoop met de trein reizen?

Ik wil graag naar het Bevrijdingsfestival in Utrecht gaan, maar dan moet ik met de trein gaan. Weet iemand hoe je zo goedkoop mogelijk van Sittard naar Utrecht kan reizen met de trein?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er worden goedkopere dagkaarten aangeboden via jumbo of kruidvat. let alleen op dat ze niet altijd geldig zijn. het kan voorkomen dat ze op drukke dagen niet geldig zijn. Ik weet dat ze op koninginnedag ook niet geldig zijn, andere data weet ik niet

Je kunt waarschijnlijk geen bij Kruidvat geen kaartje meer kopen voor die tijd, maar ze worden altijd wel aan geboden op Marktplaats. Soms iets duurder dan dat je ze zelf bij Kruidvat zou kopen, maar wel alsnog goedkoper dan een gewoon kaartje Sittard-Utrecht. Bij Blokker zijn de kaartjes meestal voor 2 personen, maar die zijn nu ook niet in de aanbieding. Soms kun je ook een meereiskaartje krijgen (die zijn vaak gratis en dan kun je met iemand op hetzelfde traject meereizen.) Deze kaartjes krijg je af en toe aangeboden als je aangemeld bent voor de nieuwsbrief volgens mij. Dan moet je dus wel iemand vinden die hetzelfde traject reist en het is maar de vraag of ze voor die tijd weer meereiskaartjes geven. Als dit allemaal niet lukt kun je ook nog kijken of je met iemand mee kunt reizen op een voordeelurenkaart. Dan krijg je 40% korting. Even op Marktplaats zoeken lijkt mij het voordeligste!

Door te gaan treinsurfen. Niet geheel zonder risico maar wel lekker goedkoop.

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=qOuUGZ-_yrE

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100