Vorige heb ik in België met de trein gereisd, ik ben een Belg, met een Go Pass voor 10 ritten. Maar ik vulde het pas in toen de conductrice naast me

stond terwijl dat vooraf moet. Daarom omcirkelde ze het nummer van de rit en zette ze ook een omcirkelde V op mijn ticket. Maar weet iemand wat dat betekent?

Toegevoegd na 24 seconden:
Vorige week dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb het ook ooit is voor gehad.
Dat betekent 1ste verwittiging.
Als je het nog eens voor hebt krijg je een boete.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oef, ik hoef me dus geen zorgen te maken? Een kennis van mij had nochtans wel eens een boete... Maar ik ben niet zeker of dat van bij de eerste keer was maar dacht het wel. Of hangt dat af van conducteur tot conducteur?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is begrijpelijk .... anders zouden de go-passers het nooit invullen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*es ipv is trouwens ;-) 'Is' is een vervoeging van 'zijn' en past hier niet.