Nee niet meer mogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de strippenkaart ZOU geldig zijn tot 1 febr maar vlak voor die tijd is dat teruggedraaid, de eerste week van febr waren ze opeen ook weer te koop, volgens mij kan het nu zeker tot 1 mrt daarna weet ik niet zeker
13 jaar geleden
Ja k woon in den haag het is verlengd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar er is nog niet bekend tot wanneer. Zie bron (site van de stadsvervoerder HTM).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dit kan nog. Periode is verlengd vanwege de overgang naar de OV-chipkaart. Eerst zou dit niet meer het geval zijn na 2 februari. Dit is terug gedraaid door de overheid.
Voorlopig kun je je strippenkaart nog tot half maart gebruiken, mogelijk verandert dit nog. Hou het nieuws dus in de gaten!