Kan je met een OVchipkaart ook een dagkaartOV kopen?Zo ja...hoe zo nee waarom niet?

per 1-1-2011 wil ik helemaal omgaan naar de OV chipkaart,maar KAN dat wel zolang de papierenkaartjes er nog zijn?Ik sta nonder curatele en kan geen automatische machtigingen afgeven en dus kan ik alleen maar handmatig de kaart opladen...(zo ook met een dagkaart???)..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan de OV chipkaart opladen met verschillende reisproducten, dit kunnen maandabonnementen zijn, maar ook 1, 2 of 3 dagsreizen.

Je kan een persoonlijke OV chipkaart nemen of een anonieme,

Je hoeft geen machtiging af te geven voor het opladen, dat kan je altijd doen bij een OV-chipkaart oplaadpunt.

Voor meer informatie zie:

De site van de vervoerder van jouw regio en
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat op die site van OV genoeg info over mijn vraag.BEDANKT!