Kapot Contactslot scooter??

heey ik heb een Piaggio Zip 2009, als ik de sleutel in het contact steek kan ik de sleutel helemaal ronddraaien in een rondje dus?? wtf?? ik kan hem zo vaak ronddraaien als ik wil. wat is er mis ?? hij start wel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.1K

Het beste antwoord

Hoi Dennis,

Ziet je slot er ook niet raar uit ?
Waarschijnlijk heeft iemand hem willen stelen en een schroevendraaier oid in je contactslot gestopt.
Nu zijn al de "palletjes" in je slot weggeduwd en daarom kan je hem nu blijven ronddraaien.
Probeer het maar eens met een schroevendraaier en hij zal ook ronddraaien.

Er moet dus een nieuw contactslot in , kijk even je verzekering na .. misschien ben je ervoor verzekerd

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat er mis is? Je slot is kapot. Ga naar de dealer en koop een nieuw slotje. Probleempje opgelost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk ook dat je hier te maken heb met een poging tot diefstal en hebben hem van stuurslot af willen halen.