Wat zijn goed sloten voor mijn scooter ? en zijn er ook kwaliteits verschillen en keurmerken in ?

Ik moet een goed slot hebben voor mijn scooter maar ik weet niet wat een echt goed slot is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Let er op dat het slot is voorzien van het ART keurmerk. Het keurmerk werkt met verschillende sterren. Hoe meer sterren, deste beter kwam het slot door de TNO test.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Informeer bij je verzekering wat ze evt voor eisen stellen aan je sloten. Op de site kan je alles lezen over de keurmerken. Verder kan je op diverse motor en scootersites van alles lezen over wat andere praktische sloten vinden.