Bestaan er wegmotoren met een automatische transmissie?

Ik ken alleen maar wegmotoren die je zelf moet schakelen, maar bestaan er ook motoren die zoals auto's zelf kunnen schakelen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
125cc scooters hebben een vario: http://www.scooter-infos.com/guide-achat-138-peugeot-looxor-125.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja . Ik heb er zelfs opgereden :) in de USA reden die er al in de jaren 70 . Echt fijn reden die toen niet maar nu rijden die grote motor scooters prima . Niet zoals een Ducati maar dat is een ander genre .

Het beste antwoord

Ja die bestaan, Honda bijvoorbeeld biedt diverse motorfietsen met automatische transmissie. Zie http://www.hondaschakeltover.nl/.
Volledig automatisch en razendsnel schakelen of als je wil, met flippers op het stuur.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, in bv Indonesië zijn ze zeer populair en lijken het wel brommers.
Volgens mij zijn het wel de lichtere types. Zo'n 100 cc had ik toen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja dan kijk je naar t-max, gilera runner 180cc, skipper 125cc, piaggio mp3 etc.