Hoe kan het dat mijn crossmotor na 2-3 seconden lopen, afslaat?

Ik heb een KTM sx 85 uit 2014. Vandaag heb er ik 5 minuten op gereden en toen reageerde hij ineens niet meer op het gas. starten deed hij bijna niet meer en anders sloeg hij weer binnen een paar seconden af. Soms kon ik nog even een stukje rijden, maar dit was dan maar 5-8 seconden, daarna reageerde hij weer niet op het gas. Als hij in de 1 of in de 2 staat, kun je nog met de motor rollen (dit gaat wel zwaar). Aanduwen, choke of benzine kraan dicht, helemaal niks werkt. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Bordensteker
9 jaar geleden
Stukje plastic tegen luchtfilter aangezogen?
Of juist een erg grote opening voor "valse lucht"?
Water in de brandstof?

Antwoorden (2)

Cabarateur vuil?, ff alles doorblazen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sproeier verstopt?