verschil tussen klassikaal en individueel

Theorie-examen A, B of AM klassikaal €33,25
Toeslag theorie-examen A, B of AM individueel €36,70

Wat is het verschil tussen klassikaal en individueel bij het cbr?
betekend klassikaal dat je dan met een groep mensen gaat examen?
en individueel allen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Klassikaal betekent met een klas, en individueel betekent alleen.
Dus ja, dat betekent het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Iets wat je Klassikaal doet. doe je me de klas "een klassikale rekenles" bijvoorbeeld hierin doe je dus alles samen. Individueel is dat je het helemaal alleen doet. Dus zonder de klas. Het zijn eigenlijk 2 synoniemen. En als iets klassikaal is helpt de meester of juf of docent je ook vaak.
Succes! Patrick