Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft een sportmotor een opbergvak?

Heeft een sportmotor, bijvoorbeeld Yamaha YZF, een opbergvak/ buddy? Bij scooters en grote toermotoren zie ik dit vaak. Maar ik vroeg me af of een sportmotor dat ook heeft. Als dat niet zo is, hoe neem je dan een slot mee om je motor elders te beveiligen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee, dat hebben de meeste echte sportmotoren niet. Je kunt je slot meestal wel met beugel kopen. Er zit vaak wel een klein opbergvakje voor gereedschap in bijvoorbeeld het kontje. Daar zou je een remschijfslot in kunnen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vaak zit er opbergruimte onder het zadel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Negen van de tien motoren hebben iets dat op een opbergruimte lijkt, alleen zit daar vrijwel altijd het gereedschap in opgeborgen.
Je zou daar een remschijfslot in kwijt kunnen maar zeker niet meer.
Ga er maar van uit dat je dat op de meeste motoren gewoon om de buddy, in een tas of in een topkoffer moet dumpen.
Zelfs mijn 1150gs heeft geen ruimte voor een ketting en dat is toch al een knap grote brommert...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding