Hoe kan ik een motor vanuit Regenburg Duitsland naar Nederland laten vervoeren?

En wat kost het?

Toegevoegd na 51 minuten:
Even voor de duidelijkheid.... hij moet op transport, dus niet terugrijden (inderdaad een leuke rit maar niet de bedoeling).

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zijn diverse bedrijfen die u motor kunnen transporteren vanuit het buitenland. kijk even in de goudengids

Bronnen:
http://www.motorpartner.nl/

Als de motor loopt wil ik hem wel voor je ophalen per trein, naar je toe brengen en met de trein weer naar huis. Lijkt me een leuke rit en ik heb A + dat ik ervaren bestuurder ben en heb dit vaker gedaan. Mocht je dit willen dan kunnen we wat afspreken. De treinkosten zijn voor jou, dit kunnen we dan naderhand uitrekenen/afspreken. Ik rij zelf een 1000+1100cc. Toegevoegd na 1 minuut: Misschien zijn er ook nog andere mogelijkheden, deze kunnen we na interesse bespreken.

Je zou wat transportbedrijven bij jou in de buurt kunnen benaderen en vragen of ze de komende dagen (weken) een vrachtwagen in de buurt van Regensburg hebben zitten. Vaak is er in een vrachtwagen nog wel wat ruimte over voor een motor. Je hebt het dan over een deellading en dan ben je natuurlijk veel voordeliger uit als dat je iemand speciaal die kant op moet sturen.

zelf reiden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100