Welke sportmotoren zijn er met 11 kW?

Ik ben 18 jaar en ik begin in maart met motorrijlessen en dan haal ik dus mijn rijbewijs onder de nieuwe wet. Dit betekent dat je dus eerst 2 jaar op een lichte motor van max 11 kW moet rijden voordat je overstapt naar een zwaardere motor. Ik wil graag een sportmotor kopen maar ik kan nergens een sportmotor met 11kW vinden. Kan iemand mij hier mee helpen?

Vera

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een sport motor van 25kw is al lastig, laat staan één van 11 kw.
Er zullen waarschijnlijk komend jaar wel modellen komen, er zijn er al in afrika actief die ook in de EU leverbaar worden.
Even geduld dus..

Toegevoegd na 1 minuut:
Er loopt volgend mij al een topic hierover op het motor forum.

http://www.motor-forum.nl/forum