Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je je haar in je motorhelm?

In films zie je vaak het effect dat vrouwen hun motorhelm afzetten en vervolgens prachtig haar uitvalt. Ik vraag me af hoe dat kan? Volgens mij kan dat alleen met een helm die veel te groot is voor je hoofd, aangezien er dan ruimte is in de helm.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Jij vraagt hoe dat kan?

Dat gaat zo:

De actrice zet haar helm af.
Dan stopt de opname.
Dan komt de kapster en de make-up artiest.
Dan neemt de actrice dezelfde houding aan.
Dan start de opname weer..........
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of er wordt vlug een pruik op gezet.... Of ze hadden die helm helemaal niet op.....Want ze reden helemaal niet op die motor.....

Andere antwoorden (2)

In de film kan vanalles wat in werkelijkheid niet kan.
Een helm die goed zit zit nu eenmaal vrij strak om je hoofd, en dus wordt je haar platgedrukt.

Maar maak je geen zorgen om vergelijk met film-schoonheids trucjes. Je leeft in de werkelijkheid, en alle andere motorrijdsters met jouw, dus die zitten allemaal met hetzelfde probleem.


Wat ik wel soms deed om te voorkomen dat mijn haar sneller vet werd van regelmatig onder een helm zitten is een heel dun kapje/mutsje onder mijn helm. Zo'n dingetje kan je makkelijk regelmatig wassen, en er komt geen talg in de binnenkant van je motorhelm.

Resultaat als je je helm afzet: plat maar schoon haar;) Gewoon altijd een borstel bij de hand hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi Diana.... Ik heb van alles al geprobeerd, om een beetje volle kapsel te hebben, als ik mijn helm af zet, na een motorrit. Wat wel een vlotte kapsel is voor ons, is toch de Bobb- Lyn. Helm afzetten..even met je handen door je haar.... en het ziet er weer wat voller uit !! Een te grote helm is zeker geen optie... Als de wind er onder komt waaien, heb je een probleem. Dus dit niet doen !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding