Satudarah is inmiddels het grootst.

Toegevoegd na 14 minuten:
satudarah is op dit moment enorm aan het groeien. er zijn inmiddels 17 chapters.

de hells angels hebben geantwoord door een aantal bevriende motorclubs in te lijven. Zo zijn de Demons MC en de Confederates MC chapters van de Hells Angels geworden. De Angels zitten daardoor op 18 chapters.

Qua aantal leden is Satudarah echter groter dan de Angels.

Qua ( negatief) in het nieuws komen loopt Satudarah ook voor op de Angels.

Bekend is inmiddels ook dat Satudarah er geen streng aanname beleid op na houdt, voor wat betreft nieuwe leden. Dit in tegenstelling tot de Angels. Satudarah is er kennelijk enorm op gespitst om te groeien.