Net zoals bij elke andere verbrandingsmotor zorgt het ontstekingssysteem er voor dat op het juiste tijdstip het gecomprimeerde gasmengsel ontbrand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt, kan het zo zijn dat als het kapot is, dat dan de pitbike niet start, maar toch héél soms even start, maar na een aantal seconden direct uitvalt?
Of zal dit aan iets anders dan de ontsteking liggen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of hij is van tijd af, en is de vonk niet op het juiste moment.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Correct: Niet meer en niet minder +1 Zie dat je niveau 10 hebt behaald dus bij deze mijn felicitatie.
Ik ga voor de helft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Tegenxinnig: Dank
@khepput: Vandaar dat mijn diesel nog nooit problemen met de ontsteking heeft gehad ;-)