hoeveel kilo moet je zijn om op een 49cc motor te gaan rijden?(en dat de motor niet echt sloom gaat)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Zestig, vijfenzestig kilo kan zo'n motortje best aan....!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je gewicht de richting op gaat zoals hierboven zou ik een grote scooter nemen met 70cc eronder dan kom je wel redelijk vooruit maar er geen minimum gewicht of minimum lengte om op een bromfiets te rijden mits je maar 16 bent en een geldig am rijbewijs hebt