Ik heb net mijn motor rijbewijs gehaald, welke motoren zijn voor kleine mensen, Ik ben zelf 1.60m.. Iemand tips??

Ik hou zelf van een Yamaha r6 of Honda Cbr, daar wil ik alleen niet mee beginnen,ook zou ik die moeten verlagen. wil een leuke sportieve stoere motor. Naked bike'.
Bedankt voor jullie tips!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.9K
Cryofiel
12 jaar geleden
Euh - je hebt toch les gehad? Dan is de lesmotor toch een geschikt model voor jou? Ga anders eens langs bij een motorclub, of bij zo'n motoroefencentrum. Of anders bij een verkoper.

Antwoorden (2)

Boven staat de motor met de hoogste en onder in het rijtje de laagste zithoogte. Een toermotor zit gemiddeld zo'n 77 centimeter hoog en een chopper rond de 70.

Toer-/sportmotoren:
Honda CBR 600 F ----------------81 cm
BMW 80/100 RT ------------------80,7 cm
Suzuki GSX 1100 G --------------80,5 cm
BMW 80/100 R -------------------80 cm
Kawasaki GT 550 ----------------80 cm
Yamaha FZ 750 ------------------80 cm
Honda ST1100 Pan European ------79,5 cm
Honda CB 750 F2 Seven Fifty ----79 cm
Kawasaki GPZ 900R --------------79 cm
Suzuki Bandit 400 --------------79 cm
Kawasaki GPZ 500S --------------77 cm
Yamaha XJ 600S Diversion -------77 cm
BMW K70 ------------------------76 cm

Choppers / customs:
Suzuki 800 Intruder ------------76,5 cm
HD FXDWG Dyna Wide Glide -------75,4 cm
Kawasaki Vulcan 1500A ----------74,5 cm
HD XLH Sportster 1200 ----------73,7 cm
Kawasaki EL 250 ----------------72,5 cm
Suzuki 1400 Intruder -----------72,5 cm
HD XLH Sportster ---------------72,4 cm
Suzuki LS650 Savage ------------70 cm
Yamaha XV 535 ------------------70 cm
Honda VT600C Shadow ------------69 cm
Yamaha XV 250 ------------------68,5 cm
HD XLH Sportster 883 Hugger ----66 cm

Succes met je koop.

Toegevoegd na 53 seconden:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/12754/Motoren-voor-kleine-mensen-1.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikzelf ben ook maar 1.62 en heb het volgende jaren geleden gevonden Catalogus > Uitrusting voor de motorrijder > Laarzen > Gore-Tex® > DAYTONA M-STAR GTX > Zwart het is maar 2 1/2 cm maar ik heb ze met 4cm ingebouwde zool,niet goedkoop maar ze gaan jaren en jaren mee en voor de veiligheid is niets goed genoeg.
Dit scheelt alweer bij het uitzoeken naar een geschikte motor.Ik zou zeggen...eerst de laarzen aan en dan kijken naar een motor.
Wens je heel veel veilige kilometers.
12 jaar geleden
riawim
12 jaar geleden
RAD | Daytona | Moto kledij, helmen en accessoires